Ø  Siparişim ne zaman teslim edilecek?

Saat 16:00’ya kadar vermiş olduğunuz siparişleriniz aynı gün, saat 16:00’dan sonra vermiş olduğunuz siparişleriniz ise bir sonraki iş günü kargoya teslim edilmektedir.  Cuma günü veya haftasonu vermiş olduğunuz siparişleriniz ise Pazartesi günü kargo firmasına teslim edilmektedir.  Siparişleriniz kargoya teslim edildikten sonra teslimat süresi Ankara içi 1 (bir) işgünü, Ankara dışı minimum 2 (iki) işgünüdür.  Şirket standardı gereği tüm kargolar anlaşmalı kargo şirketlerine (UPS Kargo) teslim edilmektedir.

Ürünleriniz kargo firmasına teslim edildikten sonra tarafınıza bilgilendirme e-postası gönderilmektedir.  Bu e-postada yer alan takip numarası ile siparişinizin durumunu ilgili kargo firmasının internet sayfasından izleyebilirsiniz.

 

Ø  İnternet üzerinden satın aldığım bir ürünü nasıl değiştirebilirim veya iade edebilirim?

Sipariş tarihinden itibaren 30 gün içinde satın aldığınız ürünü bir başka bedenle değiştirebilir veya geri ödeme talebinde bulunabilirsiniz.  Değişim yapmak istiyorsanız paketinizi 611A8X kodu ile UPS Kargo’ya teslim edebilir veya iade etmek istiyorsanız gönderici ödemeli olarak herhangi bir kargo şirketi ile geri göndermenizi rica ederiz.  Farklı bir kargo şirketi ile ve/veya alıcı ödemeli olarak gönderilen gönderi ücretleri müşteri hesabından kesilecektir.

Değişim veya iade işleminin gerçekleştirilmesi için mutlaka ürünlerin faturası gerekmektedir.  Göndereceğiniz ünvan ve adres;

KAYATÜRKLER AŞ

İvedik Mh. Anadolu Blv. No:250 Ostim, Yenimahalle, Ankara

 

Ø  Geri ödememi ne zaman alacağım?

İade işlemi onaylandığından itibaren (ürünler mükemmel durumda, giyilmemiş, yıkanmamış ve içlerindeki etiketlere zarar gelmemiş olmalıdır), 1-30 gün içerisinde geri ödemeniz alışveriş yapmış olduğunuz kredi kartına / hesaba iade edilecektir.  Farklı bir kargo şirketi ile ve/veya alıcı ödemeli olarak gönderilen gönderi ücretleri müşteri hesabından kesilecektir.

Kredi kartınıza yapılan ödemelerin daima bankanıza/finans kuruluşunuza bağlı olacağını unutmayın.

 

Ø  Siparişim bana ulaşmadan geri gönderilmiş. Ne yapmalıyım?

Siparişinizin size ulaşmadığı durumlarda bağlı bulunduğunuz şubeye iletilecektir. Teslim alınmayan ve teslim edilemeyen siparişler www.paulmark.com.tr adresine geri gönderilmektedir.  info@paulmark.com.tr adresine bilgilendirme e-postası göndererek siparişinizin yeniden yönlendirilmesini talep edebilirsiniz.

 

Ø  Siparişimdeki tüm ürünleri almadım. Ne yapmalıyım?

E-posta gelen kutunuza siparişinizdeki ürünlerden birinin stokta olmadığı ile ilgili size bir e-posta gönderilip gönderilmediğini lütfen kontrol edin.  Bu durumda, bu ürünün tutarını ve kargo ücretini ürünü satın alırken kullandığınız ödeme yöntemi ile aynı ödeme yöntemi üzerinden geri ödeyeceğiz.

Alışverişinizin farklı tarihlerde teslim edilecek birden fazla teslimat içerebileceğini unutmayın. Bunu onaylamak için e-postanızı kontrol edin.

Herhangi bir e-posta almadıysanız, info@paulmark.com.tr adresine e-posta göndermenizi rica ederiz.  Size en kısa sürede yanıt veriyor olacağız.

 

Ø  Alınan ürünler yanlış veya kusurlu. Ne yapmalıyım?

Kusurlu veya satın aldığınızdan farklı bir ürün teslim aldıysanız, depomuz tarafından ürün iadesi teslim alındıktan ve ürünlerin durumu incelendikten sonra bu ürünlerin tutarı ve varsa kargo ücreti size iade edilecektir.

İadenizi gerçekleştirmek için info@paulmark.com.tr adresine konuyu içeren bir e-posta göndermeniz ve e-postanıza verilecek onay sonrasında ürünleri ve faturasını size teslim eden kargo şirketi ile karşı ödemeli olarak aşağıdaki adrese göndermeniz gerekmektedir.

KAYATÜRKLER AŞ

İvedik Mh. Anadolu Blv. No:250 Ostim, Yenimahalle, Ankara

 

Ø  Alışveriş sepetine eklenen ürünler otomatik olarak bana rezerve mi ediliyor?

Hayır, bir ürünün alışveriş sepetine eklenmesi rezerve edildiği veya mağazada bulunduğu anlamına gelmez. Bazı çok talep gören ürünler alışveriş sepetinize eklediğiniz anda mağazada bulunsa bile alışverişinizi onaylanana kadar tükenebilir.

Satın alma işlemini hızlandırmak ve sonraki siparişlerde zaman kazanmak için hemen bir üyelik oluşturun!

 

Ø  Teklifler, kataloglar ve yeni koleksiyonlar hakkında bilgi almak istiyorum. Ne yapmalıyım?

Bültenimize kaydolun! En son trendler ve promosyonlarımız hakkında bilgilendirileceksiniz (‘Abone Ol’ düğmesine tıklayarak Gizlilik Politikamızı kabul etmiş olursunuz).

 

Ø  Satın almak istediğim ürün tükendi ise tekrar satışa çıkma ihtimali var mıdır?

Satın almak istediğiniz ürün stoklarımızda kalmadı ise tekrardan satışa çıkma ihtimali mümkündür. Ayrıca dilerseniz bu ürünleri mağazalarımızdan da sorgulatabilirsiniz.

 

Ø  Satın alım sonrası adresimi değiştirebilir miyim?

Adres değişikliği için lütfen info@paulmark.com.tr adresimize konu ile ilgili bir e-posta gönderin. Siparişiniz kargo şirketine teslim edilmiş ise değişiklik için irtibata geçiyor olacağız.  Unutmayın, siparişiniz sevkiyat aşamasında ise adres değişikliği sebebiyle teslimat gününde farklılık yaşanabilir.

 

Ø  Faturam alışverişimle birlikte mi gönderilecek?

Evet.  Faturanız siparişiniz ile birlikte tarafınıza teslim edilecektir.