Geri
Nasıl yardımcı olabiliriz ?

Mesaj Gönder
Sıkça Sorulan Sorular
Hangi Konuda Yardım Lazım ?
Üyelik
İptal, İade ve Değişim
Kargo Teslimat
Sipariş
Ödeme
İndirim Kuponları
Fatura
Hesabım
Şikayet ve Öneriler
Çalışma Saatleri
Üyelik
Üyelik ücretli midir ?
Firmaya üye olan hiçbir müşterimiz ücret ödememektedir.
Nasıl üye olabilirim ?
Firmaya üye olabilmek için ana sayfada bulunan ÜYE OL seçeneğini tıklayarak, açılan sayfadaki ilgili alanları doldurmanız gerekmektedir.
Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?
Üyelik iptal talebinizi iletmek için 0850 294 1991 nolu numaradan bize ulaşarak ya da [email protected] adresine talebinizi yazıp ekibimize bildirebilirsiniz.
Şifremi değiştirmek istiyorum ?
Şifrenizi değiştirmek için siteye giriş sağlayarak sağ üst köşede üyelik isminizi tıklayarak HESABIM menüsünden şifre kısmını yeniledikten sonra güncelle butonuna tıklayarak işlemi gerçekleştirebilirsiniz.
İptal, İade ve Değişim
İade işlemini nasıl yapabilirim?
İade ve değişim süreci ürünü teslim aldığınız günden itibaren 30 iş günüdür. Ancak abiye ürünler için bu süre 24 saattir. Ürünlerinizi ÜCRETSİZ iade edebilmek için iade kargo kodu almanız gerekir. Mng cari(iade) kodu: 315862212 bu iade kodlarını iletmeni
İade / İptal ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak ?
Kargo iade/değişim birimimizce teslim alındığında size sms gelecek ve maksimum 5 iş günü içinde yine aynı birim tarafından size dönüş yapılacaktır. Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir. Ürün iade şartlarına uygunsa iade süre
Kampanyadan yararlandığım bir sipariş iptal ya da iade yaparsam kampanya iptal olur mu ?
• İptal ya da iade gerçekleştirildiği halde kampanya koşulları sağlanmaya devam ediyorsa kampanya iptal olmaz. • İptal ya da iade sonrası siparişte kalan ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa kampanya iptal olur. Ücret iadesi kampanyanın indiri
Farklı teslimatlarımı tek seferde iade edebilir miyim ?
Her teslimat için ayrı bir paket hazırlanması gerekir. Her paket için aşağıdaki adımları izleyin. 1. Firmanın mobile uygulamalarda yer alan "Hesabım" bölümünden “Siparişlerime” gidin. 2. “Sipariş detay” butonuna basın ve siparişinizin detaylarını görüntü
İade süresi dolduktan sonra ürünü iade edebilirmiyim ?
• Mesafeli Satış Sözleşmesine göre internetten veya mobilden satın alınan bir ürünü iade etme süresi 30 gündür. • 30 günlük süre ürünü kargodan teslim aldığınız gün başlar.
Faturamı kaybettim iade yapabilir miyim?
Faturanıza ulaşmak ile alakalı sorun yaşıyorsanız aşağıdaki kanallardan talebinizi iletmeniz yeterlidir. Talebiniz üzerine faturanız e-posta yolu ile gönderilecektir. Whatsapp hattı : 0505 184 5344 Çağrı merkezi : 0850 259 1991
Ürünü hangi adrese göndereceğim ?
Tarafınıza ulaşan ürünleri gönderime uygun bir şekilde paketleyerek, ürünü faturanın üzerinde yazılı bulunan MNG cari (iade) kodu: 315862212 ile size en yakın MNG Kargo şubesine teslim etmeniz yeterli olacaktır. Kargoya herhangi bir adres belirtmeniz gerekmemektedir.
Değişim işlemlerini nasıl gerçekleştirebilirim ?
Sitemizden almış olduğunuz ürünleri tüm Kimlik ve Paulmark mağazalarından değiştirebilir veya faturanızda yer alan formu doldurarak, gönderime uygun bir şekilde paketleyerek 315862212 cari (iade) kodu ile MNG kargoya vererek ücretsiz değişim yapabilirsini
Siparişim kredi kartlı İban numarası yazmama gerek var mı ?
Kredi kartlı siparişlerde IBAN numarası belirtmenize gerek yoktur. Bu bilgi kapıda ödeme yapan müşterilerimiz için geçerlidir.
Herhangi bir bankaya ait hesabım yok ne yapmalıyım?
İade işlemlerinizi gerçekleştirebilmemiz için herhangi bir bankaya ait hesabınız bulunması gerekmektedir.
Faturamın arkasına hesap numarama ait IBAN numaramı eklediğimde ücret iadem sağlanır mı?
Ücret iadeniz siz değerli müşterimizle görüşme sağlanıp teyit alınarak 1-14 iş günü içerisinde gerçekleştirilmektedir.
Kargo Teslimat
Siparişimin teslimat adresini ve alıcı adını değiştirebilir miyim ?
• Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin. • Eğer siparişiniz “Siparişiniz Alındı ” ya da “Tedarik Aşamasında” statüsünde ise aşağıdaki kanallardan talebinizi bize iletin. 1. “Hesabım
Siparişim hangi kargo ile gönderilecek ?
• Siparişlerimiz Kargo firma, firmalarından biri ile belirttiğiniz adrese teslim edilir.
Siparişim ne zaman gelir ?
• Satın aldığınız üründe “24 saatte kargoda” yazısı varsa siparişiniz 24 saat içinde kargoya verilir. Bu ürünler “HIZLI TESLİMAT” ürünleridir. • Diğer ürünler ise “Ürün Detay” ve “Sepetim” sayfalarında belirtilen tarih aralığında teslim edilir. • Sipariş
Teslimat ücreti varmı ?
Kargo ve Kapıda ödeme kargo tutarı mevcuttur.
Sipariş kargoya verilmiş, adres değişikliği yapmak istiyorum
• Adres değişikliği talebi olması halinde ürünler hazırlanmaya başlayana dek hesabım menüsü altından adresinizi değiştirebilirsin. • Ürünler hazırlanmaya başladıktan sonra ise adres değişikliği talebinizi Müşteri Hizmetleri ekibimiz ile irtibata geçerek i
Siparişim ben adresimde yokken gelmiş
• Adres değişikliği talebi olması halinde ürünler hazırlanmaya başlayana dek hesabım menüsü altından adresinizi değiştirebilirsin. • Ürünler hazırlanmaya başladıktan sonra ise adres değişikliği talebinizi Müşteri Hizmetleri ekibimiz ile irtibata geçerek i
Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim ?
Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında kontrol edin. • Kargo paketinde veya üründe hasar varsa, paket adedi yanlışsa: * Kargo teslim fişini imzaladıktan sonra kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” tutturun. * İçerik ve adet kontrolü yaparak
Yurtdışına teslimatınız varmı ?
• Şu anda yalnızca Türkiye sınırları içerisinde teslimatımız var.
Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu ?
• Kargo firmaları sadece iş günlerinde teslimat yapmaktadır.
Kargom nerede ?
Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde Siparişiniz kargoya verildi başlıklı bilgilendirme mesajı ve kargo firmasından bilgi SMS’i alırsınız. Bu SMS ve bilgi mesajı geldikten sonra kargonuzu 2 şekilde takip edebilirsiniz: • Bilgi mesajının içerisinde yer
Sipariş
Siparişimi nasıl takip edebilirim?
Kartınızdan ödeme yaparak siparişinizi tamamladığınız andan elinize ulaşana kadar aşağıdaki bilgilendirme mesajlarını alırsınız. 1. Ödeme tamamlanınca “ Siparişiniz alındı” başlıklı bir bilgilendirme mesajı 2. Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “ Sipa
Siparişime hediye paketi yaptırabilir miyim ? Hediye notu ekletebilir miyim ?
• Hediye paketi ve notu uygulaması bulunmamaktadır.
Siparişte değişiklik yapabilir miyim ?
Siparişlerde değişiklik yapamıyoruz. Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz ürünler kargoya verilmediği sürece siparişi iptal edebilirsiniz. Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin
Elime ulaşan ürün için beden değişimi yapabilir miyim ?
Satılan ürünlerin sınırlı sayıda stoğu olmasından dolayı değişim sürecimiz yoktur. • Elinizdeki ürünü hiçbir ücret ödemeden iade ederek size uygun bedeni/numarayı yeniden sipariş verebilirsiniz. • İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” b
Siparişi nasıl iptal edebilirim ?
Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz ürünler kargoya verilmediği sürece siparişi iptal edebilirsiniz. Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin. • Eğer sipariş
Kargodaki siparişi nasıl iptal edebilirim ?
• Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin. • Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsünde ise iptal yapılamaz. • Kargoyu teslim almadan iade edebilirsiniz. • İade işlemleri için “İad
Siparişim hasarlı ulaştı ?
Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında kontrol edin. * Kargo paketinde veya üründe hasar varsa, paket adedi yanlışsa: * Kargo teslim fişini imzaladıktan sonra kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” tutturun. * İçerik ve adet kontrolü yapara
Siparişim eksik gönderilmiş ?
• Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında açın. Paket içeriği eksik veya yanlışsa: 1. Kargoyu kesinlikle teslim almayın. 2. Kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturun. 3. Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte firmaya geri gönder
Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir ?
• Firmamız üzerinden satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.
Kredi kartı puanlarım ile sipariş verebilir miyim ?
• Firmamızdan yaptığınız alışverişlerinizde kredi kartı puanları kullanılamamaktadır.
İndirim kuponu kodunu nasıl kullanabilirim ?
1. Ürünü sepete ekleyin. 2. Sipariş özetinin hemen altında “İndirim Kuponu / Kodu ” alanına gidin. * Kuponunuz varsa seçin ve “Ekle” butonuna basın. * Kodunuz varsa kodu bu alana yazın ve “Ekle” butonuna basın. • Ürün detay ve sepetim sayfasında “Bu buti
Ödeme
Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı ?
• Ödemelerinizi kapıda ödeme olarak siparişinizi verebilirsiniz.
Banka kartı ile ödeme yapabilir miyim ?
• Alışverişlerinizde tüm banka kartları ile ödeme yapabilirsiniz. • Banka kartları ile yapılan alışverişlerin iadesinde para iadesinin hesabınıza geçmesi bankanıza bağlı olarak daha uzun sürebilir.
Kredi kartına taksit yapılıyor mu ?
• Kozmetik satışımız olmadığı için kredi kartı ile taksitli bir şekilde alışveriş sağlayabilirsiniz.v
Kredi kartımı nasıl kaydederim ?
• Ödeme aşamasından hemen sonra kredi kartı bilgilerinizi güvenle kaydedebilir ve sonraki siparişlerinizi çok daha hızlı tamamlayabilirsiniz.
Kredi kartı ile alışveriş yaparken güvende miyim ?
• Alışveriş yapılırken kullanılan kart bilgileri sizin onayınız olmaz ise kaydedilmez ve kesinlikle üçüncü kişiler tarafından görülemez. • Banka kartı ile yaptığınız işlemlerde 3D Secure sistemi kullanılır. 3D Secure, online alışverişlerin güvenliğini sa
Havale yolu ile ödeme yapabiliyor muyum ?
• Ödemelerinizi havale yolu ile gerçekleştirebilirsiniz.
Siparişimi Kapıda Ödeme İşlemi olarak sonuçlandırdım ancak kargo geldiğinde kredi kartı ile ödeyebilir miyim ?
Siparişinizin kargo çıkışı sağlandığında sms olarak kargo takip numarası ve şubenin irtibat telefon numarası cep telefonunuza gönderilecektir. Kargo şubesiyle irtibata geçerek yanlarında post cihazının getirilmesi hatırlatıldıktan sonra kredi kartınız ile
İndirim Kuponları
İndirim kuponumu / kodumu nasıl kullanabilirim ?
• Ürün detay sayfasında “Bu butik indirimlere kapalıdır” ibaresi yoksa aşağıdaki adımları takip ediniz. 1. Ürünü sepete ekleyin. 2. Sipariş özetinin hemen altında “İndirim Kuponu / Kodu ” alanına gidin. * Kuponunuz varsa seçin ve “Ekle” butonuna basın. *
İndirim kuponu kodumu kullanamıyorum
İndirim kuponları / kodları kampanya kullanım koşullarına uygun olarak kullanılmalıdır. • Sepetinize indirimlerin geçerli olmadığı bir butikten ürün eklemiş olabilirsiniz. Bazı butikler indirime kapalıdır. Ürün detay ve sepetim sayfasında Bu butik indirim
Siparişi iptal veya iade ettikten sonra kullandığım indirim kuponum hesabıma tekrar yüklenirmi ?
• Yüklenilen indirim kuponları iptal/iade işlemi sonrasında hesabınıza yeniden tanımlanır. • Yeniden tanımlanan kupon kalan kullanım süresi içinde geçerlidir. • İş ortaklarımızla yapılan kurumsal kampanyalarda kullanılan kodlar tek kullanımlık olup yenide
İndirim kuponumu siparişime sonradan ekleyebilir miyim ?
• İndirim kuponunuzu yalnızca sipariş oluştururken kullanabilirsiniz. Sipariş verirken indirim kuponunun kullanılamaması durumunda: * İndirim kuponunu yeni oluşturulacak farklı bir siparişinizde kullanabilirsiniz. * Statüsü uygunsa ve istediğiniz ürünler
Fatura
Faturam nasıl ve ne zaman gönderilir ?
• Faturalar, sipariş oluşturma aşamasında yapılan tercihe göre gönderilir. • Ürün sepete eklendiğinde Adres Bilgileri sayfasında Fatura adresim aynı seçili olarak gelir. • Fatura adresim aynı seçeneği ile devam etmeniz durumunda fatura ürünle birlikte tes
Fatura bilgilerinde değişiklik yapabilir miyim ?
• Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin. • Eğer siparişiniz “Siparişiniz Alındı ” ya da “Tedarik Aşamasında” statüsünde ise aşağıdaki kanallardan yeni fatura bilgilerinizi iletin. •
Şirket adına fatura kestirebilir miyim ?
• Site üzerinden yapılan alışverişlerde sadece kişi adına fatura düzenlenebilir.
Faturam veya satın aldığım ürünler koli dışında görünecek mi ?
• Kargo paketinizin dışında sadece gönderen ve alıcı bilgileri yer alır. • Satın aldığınız ürünler veya faturanız kargo paketi dışından gözükmez.
Hesabım
Şifremi unuttum nasıl öğrenebirim ?
• Ana sayfada sağ üst köşede bulunan "Giriş Yap" alanına tıkladığınızda çıkan pencereden “ŞİFREMİ UNUTTUM? ” butonuna basın. • E-mail kutunuza “ Şifre Yenileme Talebi” başlıklı bir bilgilendirme mesajı gelecektir. • Bu mesajdaki linke tıklayarak şifrenizi
Şifremi nasıl değiştirebilirim ?
• Şifrenizi değiştirmek için siteye giriş yaptıktan sonra, “Hesabım” bölümündeki “Kullanıcı Bilgilerim“ sekmesini kullanarak yeni şifre oluşturabilirsiniz.
E-posta adresimi değiştirebilir miyim ?
• E-posta adresinizi değiştirmek için siteye giriş yaptıktan sonra, “Hesabım” bölümündeki “Kullanıcı Bilgilerim“ sekmesini kullanabilirsiniz.
Şikayet ve Öneriler
Şikayetlerimi nereye iletebilirim ?
Şikayetlerinizi mesai saatlerimiz içerisinde çağrı merkezimizden paylaşabilirsiniz.
Çalışma Saatleri
Mesai Saatlerinizi Öğrenebilir miyim?
Çalışma saatlerimiz 10:00 ile 18:00 arasındadır.
GERİ
ANASAYFA

Ne arıyorsunuz ?